Kategorie
VsechnRamy.czFAQ

Často kladené dotazy


Otázka: Vztahují se vaše specifikace velikosti na vnější rozměry rámu, nebo na rozměry obrazu?
Odpověď: Údaje o formátu („velikost rámu“) na našem e-shopu se VŽDY vztahují k velikosti obrazu (viz také obrázek).

Velikost obrazu

F: Jak dlouho trvá doručení?
A: Rámy se často vyrábějí speciálně pro vaši objednávku. Průměrná dodací lhůta je proto přibližně 1 až 2 týdny po obdržení platby.

F: Jsou náklady na dopravu účtovány za každou položku zvlášť nebo za celkovou objednávku?
A: Náklady na dopravu se účtují za celkovou objednávku, bez ohledu na to, kolik položek od jednoho výrobce si objednáte.

F: Dodáte rámy obrazů kompletně i se skleněnými deskami?
A: Všechny naše rámy dodáváme se skleněnou deskou (nebo s plexisklem podle vašeho výběru a objednávky) a se zadní stěnou. Zadní stěna je vždy opatřena závěsným prvkem pro horizontální nebo vertikální montáž. Hmoždinky, šrouby ani hřebíky nejsou součástí dodávky.

F: Co mám dělat, když se při zásilce rozbilo sklo?
A: Zboží zkontrolujte ihned po dodání. Pokud zboží doručuje spediční firma, zkontrolujte ho za přítomnosti dopravce a nechte si reklamaci potvrdit pouze na přepravních dokladech, NIKOLI na dodacím listu. Informujte nás prosím neprodleně e-mailem: obraťte se na naše kontaktní a servisní centrum.

F: Mohu zboží vyměnit?
A: Ano! Zákon nám ukládá povinnost přijímat od spotřebitelů vrácení standardního zboží (zboží na míru se tato povinnost netýká!). V případě reklamace nás prosím PŘED vrácením zboží kontaktujte. Společně reklamaci vyřídíme! Nesnímejte prosím obalovou fólii rámů a neodstraňujte výztuhu rohů.

V případě reklamace nás prosím PŘED vrácením zboží kontaktujte e-mailem prostřednictvím našeho Kontaktního a servisního centra. Naším cílem je vaše spokojenost!

F: Proč je při objednávce nutné zadat e-mailovou adresu a telefonní číslo?
Odpověď: E-mailovou adresu potřebujeme k tomu, abychom vám mohli zastat potvrzení objednávky, jinak je objednávka neplatná. Bez znalosti vaší e-mailové adresy vás navíc nebudeme moct kontaktovat v případě jakýchkoli dotazů týkajících se vaší objednávky či jejího doručení.

F: Máte ceník pro prodejce?
A: Nebudou! Nejsme velkoobchod. V případě hromadných objednávek vám však rádi poskytneme individuální nabídku.

F: Můžete mi zaslat tištěný katalog?
A: Nebudou! Z důvodů vysokých nákladů netiskneme drahé katalogy a úspory nákladů dáváme k dispozici raději svým zákazníkům ve formě výhodné ceny.

F: Budou mé osobní údaje předány třetím stranám (např. pro reklamní účely)?
A: Nebudou! Údaje, které nám zákazníci poskytnou, používáme pouze ke zpracování objednávky, a to výhradně se souhlasem našich zákazníků. Osobní údaje zákazníků nikomu neprodáváme. Třetím stranám tyto údaje poskytujeme eventuálně pouze v případě, že se jedná o partnerské společnosti, které s námi spolupracují při poskytování služeb. Jedná se o logistické společnosti a výrobce obrazových rámů. V každém případě budou předány pouze údaje, které jsou nezbytné pro doručení zásilky.